حضور سرلشکر قاسم سلیمانی در منزل آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی/ پیام‌های تسلیت سپاه پاسداران، خبرگان، جامع
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

پوشش لحظه‌‌به‌لحظه مراسم بزرگداشت و اخبار درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی:

حضور سرلشکر قاسم سلیمانی در منزل آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی/ پیام‌های تسلیت سپاه پاسداران، خبرگان، جامعتین و نمایندگان مجلس/ مراسم ترحیم از سوی مقام معظم رهبری برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: حضور سرلشکر قاسم سلیمانی در منزل آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی/ پیام‌های تسلیت سپاه پاسداران، خبرگان، جامعتین و نمایندگان مجلس/ مراسم ترحیم از سوی مقام معظم رهبری برگزار می‌شود

لحظه‌ به لحظه مراسم بزرگداشت و مراسم تشییع و خاکسپاری آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، در این خبر به روزرسانی می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، آیت‌الله اکبر هاشمی‌رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از عمری مجاهدت و تلاش در مسیر آرمان‌های انقلاب عصر روز گذشته یکشنبه 19 دی ماه در یکی از بیمارستان‌های تهران دار فانی را وداع گفت.

برپایه این خبر محمد حاجی‌آقاجانی معاون درمان وزیر بهداشت در خصوص اقدامات پزشکی انجام شده برای آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: ایشان در ساعت 18 امروز به طور ناگهانی دچار ایست کامل قلبی شدند.

وی افزود: ایشان بلافاصله به یکی از بیمارستان‌های تهران منتقل شده و در اورژانس با حضور یک تیم کامل پزشکی و مجرب عملیات احیا آغاز شد.

حاجی آقاجانی گفت: متاسفانه در ساعت 19.30 تلاش پزشکان بی‌نتیجه ماند و روح ایشان به ملکوت اعلی پیوست.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مسئولیت‌های مهمی همچون عضویت در شورای انقلاب اسلامی، ریاست مجلس شورای اسلامی، ریاست مجلس خبرگان، ریاست جمهوری و ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام را برعهده داشت.

به گزارش فارس، رهبر انقلاب اسلامی صبح فردا (سه‌شنبه) با حضور در مراسم تشییع پیکر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام در دانشگاه تهران، نماز را بر پیکر ایشان اقامه می‌کنند و شروع این مراسم از ساعت 8:30 صبح خواهد بود.

 

لحظه‌ به لحظه مراسم بزرگداشت و مراسم تشییع و خاکسپاری آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، در ادامه این خبر به روزرسانی می‌شود:

فقدان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ضایعه بزرگ ملی است

فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای تصریح کرد: فقدان حضرت آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی ضایعه بزرگ ملی است.

قرار بود این هفته گزارش برنامه ششم خدمت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی ارائه شود/ ایشان یکی از نیروهای انقلاب بود

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: ما روز شنبه جلسه مجمع تشخیص مصلحت داشتیم و آقای هاشمی با روحیه شاد درباره برنامه ششم نظر می‌داد که قرار بود یکی دو روز بعد گزارش داده شود اما اجل به ایشان امان نداد.

نظر علیزاده طباطبایی درباره وصیت‌نامه سیاسی آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی

محمود علیزاده طباطبایی وکیل خانوادگی آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در جمع خبرنگاران درباره وصیت‌نامه سیاسی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، اظهار داشت: در این رابطه خانواده ایشان اظهارنظر می‌کنند.

پیام تسلیت حزب کارگزاران درپی ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی

حزب کارگزاران سازندگی با صدور پیامی ضمن تسلیت رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اعلام کرد: نقش بی‌بدیل وی در تمام شئون سیاسی و اجتماعی از ایشان چهره‌ای ساخته بود که تکرار آن در تاریخ ناممکن است.

خیال‌مان راحت بود از حضور همیشگی و حمایت گرانه‌اش/ آیت‌الله با ایده‌های علمی همراهی می‌کرد

معاون علمی‌وفناوری رئیس‌جمهور در پیامی ضمن تسلیت رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اعلام کرد: آیت‌الله هاشمی آنقدر اراده کار کردن و همت ساختن داشت که خیال‌مان راحت بود از حضور همیشگی و حمایت گرانه‌اش.

نقش آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در انقلاب اسلامی از ذهن هیچ ایرانی منصفی نخواهد رفت

در پیام تسلیت جامعه روحانیت مبارز به مناسبت ارتحال آیت الله هاشمی‌رفسنجانی آمده است: تأثیر انکارنشدنی او در شکل گیری انقلاب اسلامی در دوران مبارزات و پس از پیروزی، از ذهن و زبان هیچ ایرانیِ انقلابی و میهن دوست منصفی نخواهد رفت.

سرلشکر قاسم سلیمانی در منزل آیت الله هاشمی رفسنجانی حضور یافت

سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه امروز دوشنبه با حضور در منزل آیت الله هاشمی رفسنجانی درگذشت وی را به خانواده او تسلیت گفت.

فرمانده کل سپاه درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت

در پی ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی، سردار سرلشکر محمّدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تسلیتی صادر کرد.

بی‌تردید نام «هاشمی رفسنجانی» و جلوه‌ خدمات این مبارز کهنسال در ذهن همه دلسوزان نظام باقی خواهد ماند

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیام تسلیتی به مناسبت درگذشت آیت‌الله هاشمی تاکید کرده است که بی تردید نام «هاشمی رفسنجانی» و جلوه‌های خدمات این مبارز کهنسال و یار دیرین رهبری در ذهن همه دلسوزان و علاقه‌مندان ایشان باقی خواهد ماند.

مجمع نمایندگان کرمان درگذشت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی را تسلیت گفت

مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس در پیامی درگذشت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی را تسلیت گفت.

خبر درگذشت ناگهانی آقای هاشمی‌رفسنجانی موجب تأسف و تاثر شد

محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور سابق با صدور پیامی درگذشت حجت‌الاسلام و المبرئیسسلمین هاشمی رفسنجانی را به مقام معظم رهبری، خانواده محترم و علاقمندان به ایشان تسلیت گفت.

ارتحال آیت الله هاشمی بیدار باش برای ما است/ مردم و روحانیت نسبت به جدایی از یکدیگر هوشیار باشند/ آمریکا می خواهد ملت را از آرمان های انقلاب دور کند

رئیس قوه قضاییه، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را مجاهدی خستگی ناپذیر و شخصیتی موثر در فراز و نشیب های انقلاب توصیف کرد و گفت: ارتحال ناگهانی و تکان دهنده ایشان، بیدار باشی برای همه مسئولان است تا خود را برای مسیر دشوار و بی نهایت پس از مرگ آماده کنند.

حجت‌الاسلام اکرمی درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در پیامی درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت.

تسلیت شورای هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد تهران بزرگ در پی درگذشت آیت‌الله هاشمی

مسئول شورای هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد تهران بزرگ، طی پیامی درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت.

حزب موتلفه اسلامی رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت

حزب موتلفه اسلامی با صدور پیامی ضمن تسلیت رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی تاکید کرد: مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در مقاومت در برابر کاپیتولاسیون آمریکایی شاه یار شهدای بزرگوار موتلفه اسلامی امانی، بخارایی، نیک نژاد و هرندی بود.

پیام تسلیت حزب همبستگی درپی ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی

حزب همبستگی ایران اسلامی به مناسبت ارتحال عالم مجاهد و ربانی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بیانیه‌ای صادر کرد.

ضدانقلاب غلط کرد/دلایل درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی کاملاً واضح است

وزیر بهداشت،‌ درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه دلایل درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی کاملاً واضح است گفت: مرحوم هاشمی خودش علاقه‌ای به داشتن تیم پزشکی نداشت.

آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی راهنمای خوبی برای مسائل انقلاب بود

وزیر علوم و تحقیقات گفت: ما در دوره اول وزارت فرهنگ و آموزش عالی دنبال بودجه بودیم و اقای هاشمی هم رئیس مجلس بودند، از ایشان خواستیم اعتبارات بیشتری برای دانشگاه منظور کنند که ایشان هم نظر لطف داشتند و همین کار انجام شد.

آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی نقش مهمی در پیروزی و تثبیت انقلاب ایفا کرد

وزیر نیرو گفت: آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در تمامی مراحل انقلاب چه قبل و چه بعد از پیروزی و چه در جنگ تحمیلی و بعد از آن نقش بسیار مهمی در پیروزی و تثبیت انقلاب ایفا کردند.

عقلانیت و میانه‌روی ویژگی آیت‌الله هاشمی بود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه اعتدال،‌عقلانیت و میانه‌روی از ویژگی‌های آیت‌الله هاشمی بود گفت: ایشان از ابتدای انقلاب خارج از جناح‌بندی‌های سیاسی مسیر انقلاب را پیش گرفتند و ما شخصیت بزرگ و پدر انقلابی را از دست دادیم.

آیت‌الله هاشمی پشتوانه محکمی برای نظام جمهوری اسلامی بود/ دولت احساس می‌کند پشتوانه شجاع خود را از دست داد

معاون اول رئیس‌جمهور با بیان اینکه آیت‌الله هاشمی پشتوانه و استوانه نظام، مسئولین و رهبر انقلاب بود، خاطرنشان کرد: ایشان چه در دوران قبل از انقلاب و چه پس از آن، در مسیر آرمان‌های انقلاب و یاریگر امام(ره) و رهبر انقلاب بود.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی تا ‏آخرین لحظه عمر پر برکت خود یار رهبری بود/ مشکلات هرگز او را از مسیرش جدا نکرد‎

رئیس جمهور با تسلیت ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به ملت ‏ایران به ویژه مقام معظم رهبری گفت: آیت‌الله هاشمی ‏رفسنجانی همواره در کنار امام(ره) و تا ‏آخرین لحظه زندگی و عمر پربرکت خود نیز یار مقام معظم رهبری بود.‎

آیت‌الله هاشمی را به عنوان یار رهبری می‌شناسیم

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه از دوران دفاع مقدس خاطراتی با آیت‌الله هاشمی داریم که با شجاعت تمام برای شناسایی و ابلاغ تدابیر تا اهواز نیز رفتند، گفت: ایشان یار و یاور و تأییدکننده رهبر انقلاب بودند.

آیت‌الله هاشمی بیش از نیم‌قرن در راه عزت و اقتدار ملت کوشید

نایب‌رئیس سابق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم کشور دوباره سوگوار مردی هستند که یار امام و انقلاب بود، گفت:‌ مردم با شخصیتی وداع می‌کنند که بیش از نیم‌قرن در راه عزت، اقتدار و آزادی ملت کوشید.

آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی زندگی خود را صرف مبارزه با رژیم ستمشاهی و تثبیت نظام کرد

در پی درگذشت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی، جبهه مردمی نیرو های انقلاب اسلامی پیام تسلیتی صادر کرد.

صبر و آرامش از آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی شخصیتی نمونه ساخته بود

زهرا مصطفوی دختر حضرت امام(ره) با صدور پیامی رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت.

با درگذشت آیت‌الله هاشمی، ان‌شاءالله دعواهای سیاسی تمام می‌شود/ آقای هاشمی یار نزدیک امام(ره) و رهبری بود

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با رفتن آیت‌الله هاشمی، ان‌شاءالله دعواهای سیاسی تمام می‌شود، گفت: ایشان یار نزدیک امام(ره)، شهید مطهری و رهبر انقلاب بودند.

آیت‌الله هاشمی هیچ جایگزینی ندارد/ ایشان همواره در مقاطع حساس کنار امام و رهبر انقلاب بودند

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه آیت‌الله هاشمی همواره در مقاطع مختلف در کنار امام و رهبر انقلاب بودند، گفت: فقدان ایشان بسیار عظیم است و باید بگویم اییشان هیچ جایگزینی ندارد.

آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی خدمات فراوانی نسبت به نظام اسلامی داشتند/ دعا می‌کنیم خداوند ایشان را با امام راحل محشور کند

آیت‌الله مصباح‌یزدی ضمن تسلیت درگذشت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی گفت: آقای هاشمی‌رفسنجانی قبل و بعد از انقلاب اسلامی در خدمت نظام اسلامی بود و خدمات فراوانی نسبت به نظام اسلامی داشتند.

آیت‌الله هاشمی جزئی از هیأت امنای انقلاب بود/ خلأ ایشان بسیار محسوس است

حجت‌الاسلام محسن غرویان استاد حوزه و دانشگاه امروز (دوشنبه) در حاشیه مراسم اولین روز سوگواری آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در حسینیه جماران و در جمع خبرنگاران درباره سیره مبارزه انقلابی ـ سیاسی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی شناسنامه انقلاب هستند.

زبان‌ها از وصف آیت‌الله هاشمی رفسنجانی قاصر است

سهیلا جلودارزاده نماینده مردم تهران عصر امروز (دوشنبه 20 دی 95) در حسینیه جماران و در جمع خبرنگاران درباره سیره انقلابی و سیاسی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اظهار داشت:‌ آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یکی از مبارزینی بود که در پیروزی انقلاب اسلامی نقش مؤثری داشتند.

شخصیت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در هیچ یک از جریان‌های سیاسی نمی‌گنجید

استاندار سمنان گفت:‌ شخصیت جامع آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به نحوی بود که در هیچ یک از جریان‌های سیاسی نمی‌گنجید و فوق جریانات سیاسی اجتماعی بود.

پیام تسلیت آیت‌الله حائری شیرازی درپی ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی

 

آیت الله محی الدین حائری شیرازی عضو سابق مجلس خبرگان رهبری  طی پیامی ارتحال آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 71
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 71
بازدید ماه : 177
بازدید کل : 13140520
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7